sobota, 29 kwietnia 2023

światłowód

 


Tró story.

Myślę, że po dwóch latach mogę już spokojnie udostępnić komiks, który pierwotnie zrobiłam dla siebie :"D

 

Kiedy go rysowałam blog uważałam za zamknięty, więc tak sobie ten komiks leżał na dysku i właśnie na niego trafiłam. Od tamtego czasu zmieniło się tyle, że w tym roku Orange zawitało również pod mój blok :"D Cierpliwość popłaca!

To niesamowite, że wieś pod Białogardem może sobie pozwolić na światłowód, a Koszalin ma z tym problem. Ale jak wiemy, nie tylko z tym Koszalin ma problem. 


Spójrzmy chociażby na słynny wiadukt "Monte Domino" - w marcu minęły trzy lata od jego zamknięcia.



Przez pierwszy rok stał sobie zamknięty dla pojazdów i idąc po nim z buta można się było czuć jak król na drodze. 

Jesienią 2021 wkroczyli robotnicy i wszyscy wiemy co zaszło. 

Przez następne dwa lata zasuwałam już na dworzec na około (i dalej to robię), nikt nie przewidział cywilizowanego tymczasowego przejścia w ramach zamknięcia jednej z głównych dróg w Koszalinie, no bo po co. Planowo wiadukt miał być skończony w styczniu 2023 roku, ale co się odwlecze to nie uciecze i nowy termin oddania wiaduktu do użytku to jednak będzie czerwiec. Możliwe. Ale tu wszystko jest możliwe.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Aby dodać komentarz, wybierz:
nazwa/adres url, wpisz imię i treść komentarza :)