czwartek, 7 lutego 2013

Tłusty Czwartek



Komiks zrobiłam tylko dlatego, że dziś Tłusty Czwartek i dlatego, że była to okazja do zrobienia szybkiego komiksu, czyli mogłam wypróbować tablet.
Po narysowaniu jednego kadru magicznym długopisem cierpliwość mi się wyczerpała i resztę skończyłam myszką. Nie rozumiem co takiego zajebistego wszyscy widzą w tabletach, o wiele łatwiej jest coś narysować myszą. Może to kwestia wprawy (albo sprzętu),ale jak mam wybierać to i tak wrócę do długopisu.
Nonkonformizm, yey~

1 komentarz:

  1. Wiadomo najlepsza praca bez kompa, ale jak mialabym wybierac to zdecydowanie tablet lepszy niz myszka. Trzeba sie tylko przyzwyczaić bo na początku to masakra jest ;d I od tabletu też dużo zależy, czy jego czułość jest dobra :) A co do pączków, też myślałam że to głupie święto i po co to żreć wszystko, no ale cóż, te pączki i faworki się tak na mnie patrzyły w sklepie że nie mogłam im odmówić ;d hehe :)

    OdpowiedzUsuń

Aby dodać komentarz, wybierz:
nazwa/adres url, wpisz imię i treść komentarza :)