czwartek, 28 listopada 2013

dywanik



No to powracam do żywych. Przyznam szczerze, że brakowało mi Koali. Jednak ten blog stał się częścią mego życia, że bez niego czuję się źle. Niczym większość ludzi bez fejsbuka.

Co tam u mnie? A trzymam się tych studiów pieprzonych dopóki starczy mi cierpliwości i oszczędności. Jakbym nie musiała się martwić o to, co do gara włożyć do można studiować, czemu nie. Ale gdy jest się skazanym na siebie to jednak pojawia się lampka w głowie - co się bardziej opłaca?

Ale dość smutów. Pewnie nikt nie jest świadomy, ale za tydzień są urodziny Koali (większość blogów ma urodziny w okresie jesienno-zimowym, cóż, brzydka pogoda zapewne sprzyja siedzeniu w domu i tworzeniu przy biurku).

Z tejże okazji oczywiście postaram się walnąć fajną ilustrację, ale też byłoby by mi bardzo miło i podniosłoby mnie na duchu gdyby ktoś zechciał coś walnąć od siebie na urodziny: czy to jakiś bazgroł, komiks, wierszyk, opowiadanie, figurka z porannej kupy, focia czegoś niezwykłego z Koalą związanego - przyjmę wszystko na klatę.
Tematyka: koala, bohaterowie Koali, czy co tam wam się z Koalą kojarzy.
Wiem, że tydzień to mało, dlatego wszelką twórczość będę zbierać przez jakieś 2 tygodnie od dnia dzisiejszego.
Co tam chcecie wysyłajcie mi na pocztę:  isiaczuniek@tlen.pl

Zrobiłabym konkurs na najlepszy prezent, ale byłby fail jeśli nikt by nic mi nie wysłał, więc poczekam aż sytuacja się rozwinie :P


7 komentarzy:

  1. A co studiujesz? : >

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezus Mariusz, czemu wszyscy mnie o to pytają... Czy to istotne? Magister z tego i tak mi się nie przyda, acz może fajnie mieć papierek.

      Usuń
  2. Dlaczego miałoby nic nie przyjść? Coraz bardziej popularna jesteś, wysoko na topliście i tak dalej (;
    Jeszcze takie pytanie - co to "Dr Brzeszczot"? xP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat wysokość na topliście nie jest mi potrzebna do szczęścia, wolę komentarze od ludzi :) A Dr Brzeszczot to tajny agent Federalnego Biura Idiotów z Wydziału do spraw Nadzwyczajnie Głupich - czyt. nowy bohater Koali, który regularnie będzie się pojawiać ;)

      Usuń
  3. Jak się w końcu dochodzi do wniosku, że brak kasy na dalsze studiowanie, to trzeba zacisnąć poślady i kończyć jak najszybciej. Bądź co bądź szkoda by było zmarnować kilka lat poświęconych na użeraniu się z doktorami, profesorami i innymi magnificencjami ;) Potem praca i dalej można spotykać sie w tych samych akademikach/pubach studenckich i przedłużyć o kilka lat życie studenckie, tylko z tą różnica, że z zasobniejszym portfelem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Aby dodać komentarz, wybierz:
nazwa/adres url, wpisz imię i treść komentarza :)