czwartek, 24 marca 2016

okna


I znowu nie skończyłam tego odcinka z gołymi kostkami... A śnieg już z pewnością nie spadnie.
Ale słysząc wczoraj taki tekst i mając w pamięci stary obrazek GreyCat o Jeżusiu <klik> który urzekł moje serce, nie mogłam się oprzeć.

Tak w ogóle wypadałoby zakomunikować, że jadę w tym roku na Pyrkon.
Zainteresowanym póki co mogę powiedzieć tyle, że pewnie będę przesiadywać głównie w bloku Mangi i Anime lub Komiksowym. Zastanawiałam się jeszcze nad takim jednym wydarzeniem "Pyrkonowy PodMeeting PodEventowy Rysowników Mangi", ale biorąc pod uwagę moją aspołeczność i że w sobotę o 12tej jest kilka innych rzeczy, na których chciałabym być, to jest to jeszcze do głębszego ustalenia.

4 komentarze:

  1. Jestem ciekawa, jesteś wierząca? Ja od ok trzech lat jestem ateistką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie, zostałam ateistką zaraz po komunii. Bez sensu jest dalej brnąć w coś, czego się nie czuje.

      Usuń
    2. Dokładnie, ja nie wiem po co ludzie giną za coś czego nie ma, to bez sensu. Ale najgorsze jest to, że im się mówi, a oni brną w to dalej :/

      Usuń
    3. Nie ma dowodów na to, że jakiegoś Boga nie ma, tak samo jak i na to, że jest. Wierzenie w coś nie jest złe, dopóki jest to tylko Twoja indywidualna kwestia i nie wpływa ona na innych, kiedy nie robi nikomu krzywdy. Jednak najgorsze jest właśnie to, że zróżnicowanie poglądów prowadzi do bezsensownych sporów... Trzeba po prostu myśleć. Jak ludzie nie myślą to z byle powodu będą się tłuc.

      Usuń

Aby dodać komentarz, wybierz:
nazwa/adres url, wpisz imię i treść komentarza :)